YÖKSİS bilgi güncellemelerinin yapılabilmesi için ilgili Üniversite Rektörlüklerinin Öğrenci Daire Başkanlıklarına müracaat edilmesi gerekmektedir. Ayrıca bu işlem E-Devlet Sistemi üzerinden "Mezun Bilgi Sorgulama" modülünden; "Hatalı ve Eksik Bilgi Bildirimi" bölümünde Diploma Notu, Diploma Numarası ve Diploma Tarihi bilgisi girilerek ilgili Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlıklarına iletilmektedir.
E-Devlet sistemi üzerinden yapılan bu işlem uzun süre alabilmektedir. Aciliyet arzeden durumlarda ekteki form doldurularak Enstitümüze başvurulması gerekmektedir.
YÖKSİS Mezun Bilgisi Girişi Talep Formu'nu indirmek için Tıklayınız
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.