Üniversitemizde kalite güvencesi sisteminin sürekli geliştirilmesi amacıyla paydaş görüşleri Gazi Üniversitesi Kalite Komisyonu tarafından düzenlenen anketlerle ölçülmekte; sonuçları GÜ Kalite İyileştirme Planına aktarılarak iyileştirme çalışmaları sistematik planlanmakta ve izlenmektedir. Kurumda kalite kültürünün yaygınlaşması açısından önem taşıyan bu uygulamalar, Üniversitemizin 5 Yıllık Tam Kurumsal Akreditasyon başarısının sürdürülebilir kılınması amacıyla kararlılıkla yürütülmektedir.
Üniversitemiz öğrenci ve personelinin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi amacıyla her yıl uygulanmakta olan ve bu yıl kurumsal kalite çalışmalarına daha fazla girdi sağlayabilmek amacıyla Kalite Komisyonu ve Kalite Koordinatörlüğü tarafından güncellenen Öğrenci Memnuniyet Anketi (ÖMA), Akademik Personel Memnuniyet Anketi (APMA) ve İdari Personel Memnuniyet Anketi (İPMA) 4 Haziran 2025 tarihi itibarıyla çevrim içi uygulanmaya başlamıştır.